Politică de Confidențialitate

Considerăm asigurarea dreptului la protecția datelor cu caracter personal ca un angajament fundamental, prin urmare vom dedica toate resursele și eforturile necesare pentru a prelucra datele dumneavoastră în deplină concordanță cu Regulamentul (UE) 2016/679 (“Regulamentul general privind protecția datelor” sau “GDPR”), precum și cu orice altă legislație aplicabilă pe teritoriul României. Întrucât unul dintre principiile esențiale ale acestui cadru legal îl reprezintă transparența, am pregătit acest document prin care dorim să vă informăm despre modul în care colectăm, utilizăm, transferăm și protejăm datele dvs. cu caracter personal atunci când interacționați cu noi în legătură cu produsele și serviciile noastre, inclusiv prin intermediul website-ului sau aplicațiilor mobile.

Ne rezervăm dreptul de a actualiza și modifica periodic această Politică de Confidențialitate. În cazul unor modificări, vom publica versiunea actualizată pe website, motiv pentru care vă recomandăm să verificați periodic conținutul acesteia.

Cine suntem și cum ne puteți contacta?

Website-ul este operat de o societate comercială de naționalitate română, în calitate de operator de date cu caracter personal. În sensul legislației privind protecția datelor, suntem operatorul atunci când prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal.

Ce categorii de date cu caracter personal prelucrăm?

Colectăm datele cu caracter personal direct de la dumneavoastră. De exemplu:

  • Când vă creați un cont: adresă de e-mail, nume, prenume;

  • Când plasați o comandă: produse, adresă de livrare, date de facturare, metodă de plată, telefon etc.;

  • Prin conturi de social media (ex: Facebook, Google), dacă alegeți această opțiune;

  • Informații privind comportamentul dvs. pe site/aplicație (pentru personalizarea experienței);

  • Informații din cookie-uri și tehnologii similare (vezi Politica de cookie-uri).

Nu prelucrăm date sensibile sau date ale minorilor sub 16 ani.

Scopurile și temeiurile prelucrării

  1. Pentru prestarea serviciilor:

    • Crearea și administrarea contului;

    • Procesarea comenzilor;

    • Returnări și rambursări;

    • Conformitate fiscală și contabilă.

  2. Pentru îmbunătățirea serviciilor:

    • Analize comportamentale, chestionare de satisfacție;

    • Studii de piață.

  3. Pentru marketing:

    • Comunicări promoționale (email, SMS, push etc.);

    • Personalizare oferte în funcție de comportamentul online;

    • Pe baza consimțământului sau a interesului legitim.

  4. Pentru apărarea intereselor legitime:

    • Protecție anti-fraudă;

    • Securitatea platformei;

    • Respectarea obligațiilor legale.

Durata stocării datelor

Păstrăm datele atât timp cât aveți un cont activ. Puteți solicita ștergerea acestora, cu excepția cazurilor în care păstrarea este necesară legal sau justificată de un interes legitim.

Cui transmitem datele

Datele pot fi transmise, atunci când este cazul, către:

  • Servicii de curierat;

  • Procesatori de plăți;

  • Furnizori de marketing și cercetare de piață;

  • Furnizori de servicii IT;

  • Autorități publice (dacă avem obligația legală).

Orice terț implicat este supus obligațiilor de confidențialitate și protecție a datelor.

Măsuri de securitate

Implementăm măsuri tehnice și organizatorice pentru protecția datelor (ex. criptare, servere securizate, redundanță). Totuși, nu putem garanta securitatea absolută a transmiterii datelor prin internet.

Drepturile dvs. conform GDPR:

  • Dreptul la informare;

  • Dreptul de acces;

  • Dreptul la rectificare;

  • Dreptul la ștergere (“dreptul de a fi uitat”);

  • Dreptul la restricționare;

  • Dreptul la portabilitate;

  • Dreptul la opoziție;

  • Dreptul de a nu fi supus deciziilor automatizate;

  • Dreptul de a depune plângere la autoritatea de supraveghere.

Pentru exercitarea drepturilor, ne puteți contacta prin adresa de e-mail folosită la înregistrare.