Politică de retur

Politica de Retur

La astore.ro ne dorim ca fiecare client să fie pe deplin mulțumit de produsele achiziționate. În cazul în care nu sunteți complet satisfăcut, aveți dreptul de a returna produsele conform politicii de retur descrise mai jos, aceasta fiind în deplină conformitate cu legislația din România și Uniunea Europeană privind protecția consumatorilor.

1. Legislația Aplicabilă

Această politică de retur respectă și se conformează cu următoarele reglementări legale:

  • Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță.

  • Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora.

  • Directiva 2011/83/UE a Parlamentului European și a Consiliului privind drepturile consumatorilor.

2. Termenul pentru Retur

Aveți dreptul de a returna produsele achiziționate în termen de 14 zile calendaristice de la data la care ați intrat în posesia fizică a produselor.

3. Condiții pentru Retur

Pentru ca un produs să fie eligibil pentru retur, trebuie să îndeplinească următoarele condiții:

  • Stare inițială: Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat, fără urme de utilizare, deteriorări sau modificări.

  • Ambalaj original: Produsul trebuie returnat în ambalajul original, cu toate accesoriile și documentația.

  • Sigilii intacte: Produsele sigilate (ex. cosmetice, consumabile) pot fi returnate doar dacă ambalajul nu a fost desfăcut.

4. Excepții de la Dreptul de Retur

Conform legislației, următoarele produse nu sunt eligibile pentru retur:

  • Produse personalizate sau realizate la comandă.

  • Produse de igienă personală sau consumabile desfăcute.

  • Produse deteriorate ca urmare a utilizării incorecte de către client.

5. Procedura de Retur

Pentru a iniția un retur, urmați acești pași:

  1. Trimiteți un email la contact@astore.ro cu subiectul "Cerere de retur" și includeți:

    • Numele complet

    • Numărul comenzii

    • Produsele pe care doriți să le returnați

    • Motivul returului (opțional)

  2. Veți primi răspuns în 1–3 zile lucrătoare cu instrucțiuni clare.

  3. Expediați produsul la adresa indicată folosind o firmă de curierat. Costul transportului este suportat de client, cu excepția cazurilor de produs defect sau livrat greșit.

  4. După recepționarea și verificarea produsului, veți primi o confirmare prin email privind aprobarea sau respingerea returului.

6. Rambursarea Sumei Plătite

  • Rambursarea se face în termen de 14 zile calendaristice de la aprobarea returului.

  • Banii vor fi returnați în aceeași modalitate de plată (card bancar sau ramburs).

7. Produse Defecte sau Livrate Greșit

Dacă produsul prezintă defecte de fabricație, este deteriorat sau nu corespunde comenzii, contactați-ne imediat contact@astore.ro.

  • În aceste cazuri, costul transportului este suportat de catre astore.ro

  • Verificarea se face în termen de 3 zile lucrătoare de la recepționarea returului.

8. Garanția Legală de Conformitate

Toate produsele beneficiază de garanția legală de conformitate conform Legii nr. 449/2003. Dacă produsul este defect sau nu respectă specificațiile, puteți solicita:

  • Repararea produsului.

  • Înlocuirea produsului.

  • Reducerea prețului sau rezilierea contractului (dacă repararea/înlocuirea nu sunt posibile).

9. Contact pentru Retururi

Pentru întrebări suplimentare sau pentru a iniția un retur, ne puteți contacta prin email  sau telefon. Ne angajăm să răspundem prompt și să rezolvăm orice problemă în cel mai scurt timp posibil. Ne angajăm să răspundem prompt solicitărilor dvs. și să rezolvăm orice problemă în cel mai scurt timp posibil. 

Aceasta politica de retur este actualizata si respecta legislatia actuala din România privind protectia consumatorilor. Recomandãm clientilor sã verifice aceastã sectiune periodic pentru eventuale modificãri.